23 Kasım 2020 Pazartesi

Kitap - Tuhaf Kütüphane Haruki Murakami

 Herkese merhabalar efenim,

Bugün güne oldukça hareketli başladık online dersin ilk günü olduğu için hepimiz de bir telaşe vardı ilk defa hem kurumdan çalışıp hem de online ders yapmaya başladık daha önce online ders yaparken hepimiz evden çalışıyorduk her şeyin bir ilki varmış demek ki sabahın 9 undan beri daha ancak nefeslenmeye vaktim oldu onun dışında durmadan çalıştım.İlk günün günahı olmaz derler :)

Bugün yine sizlere Murakaminin bir kitabından bahsedicem.Son olarak okuduğum illüstrasyonlu kitabı "Tuhaf Kütüphane" idi.Sanırım içlerinde en beğendiğim kitap bu olabilir.Diğerlerine nazaran daha ürkütücü ve fantastik bir yapısı olmasından dolayı olabilir elbette :) Ayrıca içinde Osmanlı ile bilgilerin geçmesi de bana Murakami'nin bilgisinin her alanda olduğunu bir kez daha hatırlattı ve daha da ona hayran bıraktı :)

Yalnız bir çocuk, gizemli bir kız ve Koyun Adam… Acaba korkunç yaşlı adamın onları hapsettiği ürkünç kütüphaneden kaçmayı başarabilecekler mi? Haruki Murakami'den büyükler için yazılmış, masal tadında bir öykü… Neden bunlar benim başıma gelmek zorundaydı ki? Oysa tek yaptığım, kitap ödünç almak için kütüphaneye gelmekti. "O kadar da canını sıkma" dedi Koyun Adam, beni avutmak için."Baksana Koyun Adam" dedim. "Neden o yaşlı adam benim beynimi yemek istiyor ki?" "Bilgiyle dolu beyin çok lezzetli olur çünkü. Yumuşacıktır. Aynı zamanda böyle topak topaktı

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Tayland Dizisi : Ready, Set, Love

 Herkese merhabalar efenim, Netflix de yer alan ve Türkçe çevirisi ile "Bekarların Savaşı" olan Tayland dizisinden bahsedicem sizl...