30 Kasım 2020 Pazartesi

Kore Dizisi : Do Do Sol Sol La La Sol

 Herkese merhabalar efenim,

İş hayatı devam ederken bir yandan da güncel Kore dizilerini izleyerek dinleniyorum.Bu diziden öyle ilk baktığımda aman aman bir beklentim yoktu ama ilk bölümden son bölüme kadar çok severek izledim diziyi.Zaten Go Ara yı  çok severim bir çok dizisini izlemişimdir hem çok güzel bir kadın olduğunu hem de çok yetenekli bir oyuncu olduğunu düşünüyorum burada ki rolünde bebek gibiydi resmen o kadar tatlıydı ki saçı,kıyafetleri,tavırları resmen bayıla bayıla izledim.Baş roldeki adamımızı da daha önce yan rol olarak görmüştüm ama adam da baş rol olacak aura vardı zaten en baştan beri o yüzden baş rolde de beni yanıltmadı izlemesi keyifli müzik ve aşk dolu harika bir dizi tavsiyemdir :)

Hayatı alt üst olmuş bir piyanist (Go Ara) ile gizemli bir adamın (Lee Jae-Wook) arasındaki aşk hikâyesini konu almaktadır. Goo Ra-Ra ailesinin finansal çöküşünün ardından küçük bir köydeki ‘La La Land’ adlı piyano akademisinde iş bulur. Bir süre sonra, sakladığı birçok sırrı varmış gibi görünen Sun Woo-Joon ile karşılaşır ve yavaş yavaş ona kalbini kaptırır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Tayland Dizisi : Ready, Set, Love

 Herkese merhabalar efenim, Netflix de yer alan ve Türkçe çevirisi ile "Bekarların Savaşı" olan Tayland dizisinden bahsedicem sizl...