15 Mayıs 2022 Pazar

Gençlik Filmi : Senior Year

 Herkese merhabalar efenim,

Asya dizilerinden zaten hakim olduğumuz bir konuyu Amerikalılar yeni keşfetmiş gelip komedi filmi çekmişler Netflix'e.Filmi sırf sanırım Rebel Wilson var diye izledim çünkü kendisine bayılıyorum ama bu film hem aşırı saçmaydı hem aşırı çalıntıydı nereden tutsam bilemedim ayrıca beni çok da güldürmedi :(

Bir amigo kız yarışması sırasında başının üzerine düşüp komaya giren genç bir kız, aradan geçen 20 yılın ardından komadan uyanır. Artık 37 yaşında olan kadın, okul dansındaki statüsünü geri almak ve o zamanlar alamadığı tacı kazanmak için harekete geçer.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Fantastik Film : V for Vengeance

 Herkese merhabalar efenim, Bayramın ilk gününde annemler yengemlerle birlikte Amasyaya gitmişlerdi.Beni de kuzenimin evine bıraktılar.Biz d...