8 Mayıs 2022 Pazar

Kore Dizisi : Pachinko

 Herkese merhabalar efenim,

Öncelikle anne olanların anneler gününü kutlarım :) Bu vakte kadar ailecek dışardaydık anneme hediyeler falan aldık,yemek yedik anca eve gelebildik :)

Günün postunda Apple Tv den izlediğim ilk Kore dizisi olan ve Lee Min Ho'nun baş rolde olup sanki yan rolmüş gibi davrandığı Pachinko dizisi var.Dizi toplamda 8 bölüm falan ama sanırım 2.sezonda gelicek ama onu izleyeceğimi pek sanmıyorum bu diziyi zor bitirdim.Baş roldeki kızı daha önce hiç bir yerde ne gördüm ne izledim ama kendisini bu role inanılmaz yakıştırdım ayrıca bence çok değişik bir aurası ve güzelliği var kendisinin bence daha başka dizilerde de baş rollerde görebiliriz kendisini.Ayrıca dizinin kitabı da Türkçeye çevrildi ama onuda okumayı pek düşünmüyorum konusu beni pek cezbetmedi.Dönem hikayelerini çok fazla sevemiyorum maalesef hele de çok fazla dram yüklü olunca :(

Koreli göçmen bir ailenin farklı nesillerden olan üyelerinin hayatına odaklanıyor. Balıkçı olan babası tarafından çok sevilen Sunja, evlerinin yakınında yaşayan bir yabancıya aşık olur. Adamla yaşadığı ilişki sonrası hamile olduğunu öğrenen Sunja, tam da bu sırada sevgilisinin evli olduğunu öğrenir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Fantastik Film : V for Vengeance

 Herkese merhabalar efenim, Bayramın ilk gününde annemler yengemlerle birlikte Amasyaya gitmişlerdi.Beni de kuzenimin evine bıraktılar.Biz d...