24 Mayıs 2022 Salı

Kitap - Korkma Ben Varım Murat Menteş

 Herkese merhabalar efenim,

Bir Murat Menteş kitabını neredeyse 3 ay kadar elinde süründürceksin ve okumayıp yarım bırakmaya karar vereceksin dese birileri hayatta inanmazdım ama bir ilk gerçekleşti ve bu kitabı daha fazla okuyamayacağımı düşünüp yarım bırakma kararı aldım.Şu sıralar zaten sınava da az bir süre kaldığı için çok stres içindeyim ve ders çalışmadığım zamanlar içinde de yazı falan görmek istemiyorum biraz da bu yüzden okumaya ara verdim belki sınav bittikten sonra yeni bir kitapla bu readingslumpın içinden çıkabilirim diye düşünüyorum.Benim bu durumum bir yana bu kitap nedense beni kendine de bi çekmedi bilmiyorum bir türlü kitabın içine giremedim normalde Menteş'in o vurdulu kırdılı haraketli dünyasında sanki bir çizgiroman okuyor gibi kaybolup giderdim ama bu sefer bence kitaptan da kaynaklı olarak bi olmadı ...

"Öldürdüğüm insanlarla iyi arkadaş olacağımızı düşünmüşümdür hep."

Dublörün Dilemması'nın yazarından komik, hızlı, şoke edici bir roman daha.Gönül İşleri Bakanlığı'nda basın müşaviri dövüş ustası Fu. Başkalarının intikamını alarak hayatını kazanan Gıcırbey. Tarih öğretmeni dilber Şebnem Şibumi.Padişah yorganları satıcısı Enver Paşa.Dul gangster Hayati Tehlike.Mr. Spock, Abdülcabbar, Ruhiye Hanım, papağan Huduni, cin Jajha, Atom Bombacıyan, Uçan Kız, Abidin Dandini, Leyla Kalahari ve diğerleri...Korkma Ben Varım'ın her sayfası sürprizlerle dolu.Aşk, dostluk, intikam, yalnızlık ve şiddetin ustaca harmanlandığı roman, olağanüstü bir enerji saçıyor."Bu kitap karnaval sırasında başgösteren bir bombardımana benziyor."

1 yorum:

Fantastik Film : V for Vengeance

 Herkese merhabalar efenim, Bayramın ilk gününde annemler yengemlerle birlikte Amasyaya gitmişlerdi.Beni de kuzenimin evine bıraktılar.Biz d...