6 Mayıs 2022 Cuma

Tayland Dizisi : You Are My Heartbeat

 Herkese merhabalar efenim,

Ramazan bitti,bayramda Amasyada idik o bitti geldik Samsun'a o arada kışta geri geldi yağmur çamur soğuk her yer bir türlü güneşli gün yüzü göremedik resmen.Neyse vakit ders çalışma vaktidir bu hafta madem havalar kötü biraz bayram da dinlendim - 4 gün kadar - o yüzden artık çalışma tempoma geri dönmem lazım.

Bugün size daha yeni biten bir Tayland dizisinden bahsedicem.İlk göz ağrılarımdan biri olan Push Puttichai Kasetsin'nin yeni dizisi.Adam evlendi barklandı falan ama hala benim için yeri çok ayrı bir adam hala dizilerde ağzım açık yakışıklılığını izliyorum :D Baş roldeki kızımızda ben daha önc hiç bir dizi de izlemedim ama ınstagramda daha önce görmüş ve kendisini acayip güzel bulmuştum bu dizide de Push ile birlikte baş rolde olduğunu görünce bu diziyi mutlaka izlemeliyim dedim Mai Davika Hoorne dizide de acayip güzeldi Pushlada çok yakışmışlardı.Sırf ikisini izlemek için izledim diziyi yoksa dizinin bi numarası yoktu bence klişe bir dizi :D

Sira, GU Grubu'nun başkan yardımcısıdır, yalana ve pisliğe müsamaha göstermez. Kesinlikle gerekli olmadıkça nadiren bir şeye dokunur. Bir gün güzel bir tasarımcı kızla tanışır, o onun tam tersidir. Güzellik sürekli aldatıyor ve oldukça özensiz. Birlikte çalışmak zorundalar. Her şeye ek olarak, kızın eski erkek arkadaşı Güç'ün küçük kardeşidir. Temiz bir kız, pis bir kızla tanıştığında, bir duygu patlaması garanti edilir! Sevmemek mi sevmek mi , hangisi kazanacak?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Fantastik Film : V for Vengeance

 Herkese merhabalar efenim, Bayramın ilk gününde annemler yengemlerle birlikte Amasyaya gitmişlerdi.Beni de kuzenimin evine bıraktılar.Biz d...