18 Mayıs 2022 Çarşamba

Türk Dizisi : Bonkis

 Herkese merhabalar efenim,

Bugün yine yerli bir dizi var.Bence bu dizi Flea Bag dizisinden esinlenerek yapılmış gibi geldi bana.BluTv'nin özel yapımlarından.Baş roldeki kızı da daha önce hiç bir yerde görmedim ama Phoebe Waller-Bridge havası vardı dizi de kendisinde.Bonkis adı altında bir grup arkadaşın avokado konseptli bir kafe açmasını konu alıyor.Bu arada baş rol kızın özel hayatına da bol bol dahil oluyoruz elbette.Baş rol erkek olarak Burak Sevinç var kendisini çok beğendiğim içinde özellikle diziyi izlemek istedim.Dizinin 2.sezonu da var ama ben 2.sezonun 4.bölümüne kadar falan izledim sonra sıkılıp izlemeyi bıraktım :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Komedi Filmi : The Blackening

 Herkese merhabalar efenim, Benim gibi ofansif Amerika mizahını biliyor ve seviyorsanız beğeneceğiniz bir film.Çok fazla Amerika mizah kültü...