29 Mayıs 2022 Pazar

Romantik Film : Eun-ha

 Herkese merhabalar efenim,

Bugün film postunda konusu ilginç olan bir Kore filmi var.Romantik ama biraz da fazla dramatik ama bazı yerlerde bana acayip saçma geldi :D Cinayetten hüküm giymiş bir kadın mahkumla gardiyanın aşk hikayesini anlatıyor.Öyle çok bilinen ünlü bir film değil sanırım çünkü adam akıllı düzgün bir afiş bile yapmamışlar filme bende zaten nerden bulup izledim hiç bilemiyorum :D Baş roldeki kızı Gangnam Beauty dizisinde izlemiştim en son sanırım o zamanlar bu kadar meşhur değildi , filmin yılı 2016 bu arada.

Bizim ülkemizde kadınlar koğuşunda erkek gardiyanlar var mı bilmiyorum gerçi bu filmde de kadın gardiyanlar falan var ama sanırım gardiyanların en üstü gibi bir şey bu adam.

Vatansız bir kişi olan Eunha, cinayetle suçlandığı için hapse atılır. Sıcak kalpli, soğukkanlı bir infaz memuru, kadınla tanıştıktan sonra duygularında çalkantılı değişiklikler yaşar. Film, bir hapishane tesisinin sınırlı alanında ikisi arasındaki olağanüstü aşkı anlatıyor.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Kitap - Ateşin Varisi Sarah J. Maas

 Herkese merhabalar efenim, Çookk uzun bir aradan sonra Cam Şato serisinin 3.kitabı olan Ateşin Varisi kitabına başladım.3.seriden itibaren ...