23 Mayıs 2022 Pazartesi

Program : Mirai Nikki

 Herkese merhabalar efenim,

Şu sıra ders aralarında program izlemelere fena sardım.Özellikle Asya'da flört programları Netflix sayesinde baya popüler oldu.İlk olarak Kore şovunu izlemiştim daha sonra "Gelecek Günlüğü" adında bu Japon flört programını keşfettim ilk sezonunu bitirdim hatta 2.sezonuda 4.bölüme kadar izledim daha da devam edecektim ama daha yeni bölümleri eklenmemiş ama büyük olasılıkla yeni bölümlerini izlemem gibime geliyor çünkü ilk sezonda ki çift çok tatlıydı ve senaryo gibi durmuyordu bütün o mimikler falan aşırı sahici gibi duruyordu ya da gerçekten Japonya da keşfedilmemiş çok iyi oyuncularmış :D Birbirini daha önce hiç görmemiş ve tanışmamış olan bir çift görücü usulü çıkmaya başlıyorlar ve programda ikisine birbirinden habersiz bu gelecek günlüklerinden veriliyor kişilerde bu günlüğe uyarak görevleri başarmaya hem de date yapmaya çalışıyorlar.Japonya date yapmak için inanılmaz güzel bir yer bunu bir kez daha görmüş olduk bence :D 

İkinci sezonda 1 kız 2 erkek şeklinde konsepti biraz değiştirmişler kız arada kalmış bir şekilde bi onla bi bunla çıkıyor falan çok dizivari ilerliyor pek doğallığı kalmamış :(

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Fantastik Film : V for Vengeance

 Herkese merhabalar efenim, Bayramın ilk gününde annemler yengemlerle birlikte Amasyaya gitmişlerdi.Beni de kuzenimin evine bıraktılar.Biz d...