18 Eylül 2022 Pazar

Kişisel - Blogum 9 Yaşında !

 Herkese merhabalar efenim,

Bugün tekrardan KPSS'ye girdim.Malum sorular çalındığı için iptal olmuştu.2 sınav bitti geriye kaldı en önemli olan sınav yani alan sınavı, aslında atanıp atanamayacağımı asıl belirleyen o sınav olucak 2 Ekimde.Bu sınavlarımda fena değildi sınav oldukça zordu aslında yeni gelen ÖSYM sıkı çalışmış o kadar tantanadan sonra ... 

Neyse efenim bugün bu işlerle uğraştım yani.3 gün boyunca da Amasya da olucağım için gitmeden günün postunu da atmak istedim.Bugün aynı zamanda blogumun 9.yaş günü ! Dile kolay tam 9 yıldır burada durmadan her gün yazmaya çalışıyorum.Bu yıl özel hayatımda neler yaptım biraz onlardan bahsettim.Bu yıl KPSS ye tekrardan hazırlandığım için ayrıca kas problemleriyle uğraştığım için çok fazla kitap okuyamamışım :( Ama sınavdan sonra biraz daha okuma tempomu arttırmaya çalışacağım bu da kendimi sözüm olsun :) 


Bu yıl neler yaptım ?

1-Samsun'u gezdim.


2-İşimden ani bir kararla istifa edip.4.kez KPSS'ye hazırlanmaya karar verip dershaneye yazıldım.


3-15 günlük İstanbul gezisine çıktım.Ve 3 yılda biriktirdiğim birikimimin yarısını burada harcadım.


4-27 yaşına girdim


5-Fantafest'e katıldım.Edis ve Gazapizm konseri vardı.


6-Yeni hobiler edindim.(Tablo boyama ve fimo boncuktan takı yapımı.)



7-Kuzenlerimi ve en yakın arkadaşımı evlendirdim.




8-Çanakkale'ye gittim.



9-Odadan Kaçış ve Cinayet Çözme oyunlarına sardım.


10-Teknofest 2022'ye katıldım.



Kaç kitap okudum? (26)

Kaç film izledim? (84)

Kaç dizi izledim? (115)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Fantastik Film : V for Vengeance

 Herkese merhabalar efenim, Bayramın ilk gününde annemler yengemlerle birlikte Amasyaya gitmişlerdi.Beni de kuzenimin evine bıraktılar.Biz d...