1 Eylül 2022 Perşembe

Gizem Filmi : I’m Thinking of Ending Things

 Herkese merhabalar efenim,

Dün blog yazarken apar topar babam geldi beni alıp götürdü o yüzden sosyal medya eklentisi ile uğraşamadım şimdi "Beni Sosyal Medyadan Takip Edin" diye IG ve Youtube adresimi ekledim oralardan da destek olabilirsiniz bana :) 

Gelelim bugünün beyin yakan filmine.Dün yayınlandığım filmden daha da beter beyin yakan en sonunda asla anlamlandıramadığınız " ne izledim ben lan şimdi" diyeceğiniz bir film daha yani ben izledikten sonra öyle oldum biraz :D O yüzden hemen filmin yorumlarını araştırdım elbette film hakkında az çok tahminim vardı o tahminlerim ile diğer insanların eleştirilerini birleştirince biraz daha anlamlı bir bütün çıktı ortaya fimle ilgili.Aşağıya da bir link bıraktım eğer siz de ben gibi anlamazsanız diye :D

Ian Reid’in 2016 yılında yayınlanan aynı isimli romanından beyaz perdeye uyarlanan I’m Thinking of Ending Things, birlikte uzun bir yola çıkan Jake ve kız arkadaşına odaklanıyor. Jake’in gözden ırak bir çiftlikte yaşayan ailesiyle tanışmaya hazırlanan kadın bir yandan da ilişkilerini bitirmeyi düşünmektedir. Jake beklenmedik bir şekilde farklı bir yola sapınca kız arkadaşı zor durumda kalır ve ikili arasında somut bir gerginlik, psikolojik bir kırılganlık ve saf bir korku hissi oluşur.

https://filmloverss.com/baska-sinema-45filmlik-yaz-seckisi-basliyor/

1 yorum:

Aksiyon Filmi : The Fall Guy

 Herkese merhabalar efenim, Sinemalara girdiği gibi kuzenimle gittiğimiz ve sinemada izlenmesi gerektiğini düşündüğüm izlemesi zevkli bir ak...