8 Eylül 2022 Perşembe

Tayland Dizisi : Bad Romeo

 Herkese merhabalar efenim,

Bugün yine güncel bir Tayland dizisi var.Tayland'ın en güzel bulduğum kadın oyuncusu Yaya bu dizi de uzun bir süreden sonra baş rolde , baş rol erkekte Mario ikisini de Tayland dizilerini yakından takip edenler çok iyi tanıyorlardır.Kadro iyi olunca güzel bir dizi çıkar sanmıştım ama saçma sapan dramla dolu bir intikam hikayesi çıktı karşıma ne Mario'nun o yarım at kuyruk saçını sevdim ne de diziyi sevdim bu güzelim kadroya yazık edilmiş gibi geldi bana :/

Bir kadın, herkesi daha iyi bir insan olmak için değiştirebilirken, o adamı daha kötüye dönüştürüyor.

İki farklı sosyal çevrede yaşan bir kadın ve bir adam, modern teknoloji sayesinde farklılıklarını aşmayı başardılar. Aşkları sayesinde bütün zorlukların üstesinden geldiler. Kadın adamın daha iyi birisi olmak istemesini sağladı. Ama ne yazık ki bu çokta uzun sürmedi ve adam daha kötü biri haline geldi.Kadın, çok geç olmadan adamın gerçek benliğini bulmasına yardım etmek istedi. Iki aşık insan birbirlerine yabancılaşma başladılar. Kader onları sonsuza kadar birbirlerinin eski aşkları olmasına mı neden olacak yoksa kadın adamı gerçekten iyi bir insana dönüştürebilecek mi?

1 yorum:

  1. pekii, tayland tayvan arada izliyom ben de dizi, ama izlenmese de olur diyorsun ama başka yaya dizisi izleyim mademsi :)

    YanıtlaSil

Aksiyon Filmi : The Fall Guy

 Herkese merhabalar efenim, Sinemalara girdiği gibi kuzenimle gittiğimiz ve sinemada izlenmesi gerektiğini düşündüğüm izlemesi zevkli bir ak...