30 Eylül 2022 Cuma

Türk Dizisi : Gelsin Hayat Bildiği Gibi

 Herkese merhabalar efenim,

9. bölüme kadar geldiğim ama daha fazlasını izlememeye karar verdiğim yerli bir yapımdan bahsedicem sizlere bugün.Aslında ilk kardeşim izlemiş bu diziyi daha sonra bana önerdi, yerli dizi çok nadir izlerim.Oyuncu kadrosunu oldukça başarılı buldum ve senaryoda Gani Müjde olması da beni diziye çeken şeylerden oldu.İlk mafya dizisi gibi başladı derken daha sonra ki bölümlerde klişeler gelmeye başladı.Mecburen evli rolü yapan eski mafya ve bir polis.Bu arada mafyanında yeni kimlik edinmek için bir lise de torpille coğrafya öğretmeni olması da çok ama çok can sıkıcıydı.Murat Soner'e göre falan bu kısımları biraz abartmışlar gibi gelmiş ama maalesef ücretli öğretmenlik denen bir şey var arkadaşlarım yani o yüzden tepeden inme bu şekilde öğretmen olmadan öğretmen olunabiliyor bu ülke de.Dizinin diğer bölümlerde öğretmenlerin maaşlarından,geçinememelerinden ve bilumum bir çok şeye de eleştirilerde de bulunmuşlar bu kısımları da hoşuma gitti açıkçası.Dizinin bir de okulda geçen gençlik kısmı var ama o kısımlarını pek izlemedim açıkçası :D

1 yorum:

  1. dün akşam izledim bunu sevdim :) balkan ninnisi ve bir peri masalı izliyorum :)

    YanıtlaSil

Aksiyon Filmi : The Fall Guy

 Herkese merhabalar efenim, Sinemalara girdiği gibi kuzenimle gittiğimiz ve sinemada izlenmesi gerektiğini düşündüğüm izlemesi zevkli bir ak...