23 Eylül 2022 Cuma

Kitap - Dersimiz Cinayet Agatha Christie

 Herkese merhabalar efenim,

Dün Amasya'dan geldik eve.Amasya'da iken yanıma alıp okuduğum çıtır çerez bir Agatha Christie romanından bahsedicem bugün sizlere.Aslında kardeşimin kütüphanesinden çaldım bu kitabı kendi aldığım kitaplar az kaldı bitecek onun kütüphanesinden devam etmeyi düşünüyorum bir süre çünkü kitaplar şu sıra cidden inanılmaz pahalı arada bi indirim falan yakalarsam yine toplu alır stok yaparım kendime :) 

Kitaba gelicek olursak Christie'nin bu kitaptan çok daha güzel eserleri var tabiki.Aslında ben okurken bir tık sıkıldım ve açıkçası çok da ilgimi çekmedi cinayet sonlarına doğru bi meraklanır gibi oldum ama finali de hiç tahmin edilecek gibi bile değildi o yüzden benim için bu kitap sınıfta kaldı :(

Mösyö Renaud kendi kurduğu cinayet senaryosunun kurbanı olur.Bu işi çözmek de yine dedektif Poirot'ya düşer.


1 yorum:

Aksiyon Filmi : The Fall Guy

 Herkese merhabalar efenim, Sinemalara girdiği gibi kuzenimle gittiğimiz ve sinemada izlenmesi gerektiğini düşündüğüm izlemesi zevkli bir ak...