11 Aralık 2022 Pazar

Fantastik Film : Angel Falls Christmas

Herkese merhabalar efenim,

Dün nasılsam bugün de öyleyim.Bir kulağım tıkalı,sesim gitti ilaçlarımı içiyorum paso uyku veriyor zaten arada gözümü açıp çorbamı falan içiyorum enerji kazandıkça kitap okuyorum,film falan izliyorum filmi de mecbur son ses izliyorum bi kulağım duymuyor resmen :( Dünyanın en berbat şeyiymiş kulak tıkanıklığı resmen salı gününe kadar iyileşirim umarım ya evde paso yat yat hiç benlik değil iyileşip eski haraketli hayatıma dönmek istiyorum artık :(

Tabi bu arada beni yormayacak Netflix'den Christmas temalı filmler izlemeye devam ediyorum.Bu ikiliyi sanki daha önce bir film daha izlemiştim ama tam hatırlayamadım beynim bulanık zaten :/ 

 İşkolik bir doktor, Noel ruhundan anladığını eski erkek arkadaşına kanıtlamaya karar verir ve Noel listesiyle ilgili melek gibi bir baristadan yardım alır.


1 yorum:

Aksiyon Filmi : The Fall Guy

 Herkese merhabalar efenim, Sinemalara girdiği gibi kuzenimle gittiğimiz ve sinemada izlenmesi gerektiğini düşündüğüm izlemesi zevkli bir ak...