23 Aralık 2022 Cuma

Romantik Film : Özel Ders

 Herkese merhabalar efenim,

Bir kaç gündür buralarda olmayışımın sebebi bronşit olmam ve 5 gün rapor alıp evde ağır ilaçlar alıp sürekli uyuyamam döngüsünden dolayı.Resmen 1 aydır iyileşemedim ne zaman kendimi biraz iyi hissetsem işe gittim o zaman da hastalığım daha da ilerledi ve en sonunda öksürükten neredeyse konuşamaz hala geldim salıya kadar evdeyim raporum var inşallah o zamana kadar iyileşmiş olurum.Aralık ayını resmen hastalık içinde geçirdim 2022 son hastalık nüshasını da üzerimde bırakıp defolup gidecek inşallah artık 2023 te hastalık ya da salgın kelimesini daha fazla duymayız.İlaçlardan kendime gelebildiğim zamanlar da kafam çok bir şey almasa da basit kafa yormayan bir şeyler izliyorum o da bu filmlerden biri oldu.Konusu işlenişi falan o kadar basit ki bu film anca çok hastaysanız ve kafanız çok bir şeyler kaldırmıyorsa izlenir zaten.Netflix'in yerli film içerikleri neden bu kadar kötü bilemiyorum :/

Azra, özel ders adı altında gençlere yaşam ve ilişki koçluğu yapmaktadır. Ama yakışıklı yeni komşusu bildiği doğruları unutmasına neden olur. Ne de olsa terzi kendi söküğünü dikemez.



1 yorum:

Aksiyon Filmi : The Fall Guy

 Herkese merhabalar efenim, Sinemalara girdiği gibi kuzenimle gittiğimiz ve sinemada izlenmesi gerektiğini düşündüğüm izlemesi zevkli bir ak...