13 Aralık 2022 Salı

Romantik Film : Book Of Love

 Herkese merhabalar efenim,

Bugün işe başladım ama sesim hala gidik halde.Çok şükür kulağım geçti bu da zamanla geçer umarım kas ağrımlarım da oldu akşam nasıl uyudum sabahı nasıl ettim inanın bilmiyorum.Kışı seviyorum ama şu hastalıklarda olmasa ahh bee :( 

Bugün film postunda canım Sam Clafin'nin baş rolünde oynadığı romantik bir film var.Sırf o baş rolde diye izlediğim gerçeğini itiraf etmem lazım.Sarışın erkeklerden çok hoşlanmasam da bu adamda beni etkileyen bir şeyler var :D Fimlerini,dizilerini gördükçe mutlaka izliyorum,kaçırmıyorum.

Henry, son kitabı büyük bir başarısızlığa dönüşen İngiliz bir yazardır. Ama tüm dünyada kitabı nefret odağı olurken garip bir şekilde Meksika'da satış rekorları kırar. Meksika'ya davet edilir ve oraya gittikten sonra davet edilmesinin altında yatan esas olayı anlar. Bir İspanyolca çevirmeni olan Maria, Henry'nin kitabını erotik bir kitap olarak yeniden yazmıştır. Henry'nin menajeri, Maria ile birlikte Meksika'da kitap turu yapması üzerine ısrar eder. İkilinin kariyer odaklı yolculukları bir süre sonra alev alır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Aksiyon Filmi : The Fall Guy

 Herkese merhabalar efenim, Sinemalara girdiği gibi kuzenimle gittiğimiz ve sinemada izlenmesi gerektiğini düşündüğüm izlemesi zevkli bir ak...