2 Aralık 2022 Cuma

Kore Dizisi : Love Is for Suckers

 Herkese merhabalar efenim,

Bu diziyi uzun zamandır izlemeye sadece çabalıyorum ama normalde 16 bölüm olan ve yeni final yapmış olan bu diziyi 12.bölümde karakterler artık en sonunda kavuşunca yarım bıraktım çünkü bence daha fazla gitmiyor dizi ! Ya aslında oyuncu kadrosu çok güzel,Siwon Oppamız tüm tatlığı ile baş rolde ama senaryosu ve dizinin işlenişi güzel başlasa da ilk 2 bölüm iyi ama sonrası gerçekten saçma sapandı.Saçma sapan yerlere gitti karakterler iyice gıcık olmaya başladım hele de kadın karaktere.Aralarında sırf senaryodan dolayı bir simya varsa bile patladı bence.Yakın arkadaşlıktan sevgililiğe uzanan diziler özellikle çok güzel oluyor ama bu dizi bi olmamış ya bence bunun asıl nedeni de saçma sapan yerlere giden senaryo.Güzelim oyuncu kadrosunu mundar etmişler ay şimdi anlatırken bile bana fenalıklar geldi , hiç yükselemedim bu diziye tam bir hayalkırıklığı oldu benim için :(

Love is for Suckers, aşkın bazen tatlı bazen ise tuzlu olduğunu anlatan romantik komedi dramasıdır. Gerçek bir hikayeye dayanan dizi, 20 yıldır arkadaş olan Goo Yeo Reum ve Park Jae Hoon arasındaki ilişkiyi anlatmaktadır. Şu anda 30'lu yaşlarında olmalarına rağmen hiçbirinin sevgilisi veya flörtü bile yoktur.

1 yorum:

  1. rom com bayılırım aklımda olsun :) big mouth izlicem, suk oynuyooo :)

    YanıtlaSil

Program : Love Like a K-Drama

 Herkese merhabalar efenim, Bugün bayramda izleyip bitirdiğim ve beni son bölüme kadar saran bir programdan bahsedicem.Program Netflix üzeri...