24 Aralık 2022 Cumartesi

Japon Dizisi: Koi To Dangan

 Herkese merhabalar efenim,

Bugün bi tık daha iyi gibiyim.Doktor astımlıların kullandığı nefes açıcı ilaçtan da vermiş onu kullanınca kendimi bi garip hissettim ama cidden nefes alamıyormuşum ben onu kullanınca anladım.Bir iki kelime konuştuktan sonra öksürük krizi içinde buluyordum kendimi.Bu franjit,bronşit ne bela bir şeymiş ya cidden 3 gündür ağzımı açıp konuşmuyorum.Neyse bi iyileşmeyi başarayım da işim zaten konuşmak bu işten para kazanıyorum bol bol konuşcaz zaten mecbur :D

Bugün yeni bir Japon dizisi ile geldim.Bizde ki mafyalı watpadd hikayelerini aşırı cringe bulsam da Japonlar yapınca ayılıp bayılarak izliyorum ya.Adamlar da yakuza olayı var tabi daha gerçekçi geliyor insana :D

Bir partide Madde bağımlısı bir kaç kişi tarafından  saldırıya uğrayan Yuri’yi  Yakuza grubunun genç patronu Toshiomi Oya kurtarır. Sıradışı çekiciliği ve yakışıklılığıyla  Yuri’yi etkileyen Oya, Yuri’yi kötü çocuk tipinde olmadığına ikna eder. Yuri ve Oya tekrar karşılaştıklarında, kendilerinde  karşı konulamaz bir şekilde birbirlerine doğru çekilirler. Yuri sonunda kararını verir ve kendisini, bedenini ve ruhunu tüketmekle tehdit eden ateşli ve tehlikeli bir aşk ilişkisini başlatır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Aksiyon Filmi : The Fall Guy

 Herkese merhabalar efenim, Sinemalara girdiği gibi kuzenimle gittiğimiz ve sinemada izlenmesi gerektiğini düşündüğüm izlemesi zevkli bir ak...