25 Aralık 2022 Pazar

Fantastik Film : Fantasy Island

 Herkese merhabalar efenim,

Hayallerinizin fantastik bir şekilde gerçekleştiği bir ada düşünün.En büyük hayaliniz ne ? Benim Kore ve Japonya gezisi yapmak :D Sanırım hayatımdaki en büyük hayal bu şimdilik adadanda bunu dilerdim ama büyük olasılıkla bu filme göre beni Japonya'da yakuzalar falan kovalardı :D Çünkü adada hayaller birbirine karışmaya başlıyor ve hayaller kabusa dönmeye başlıyor ve olaylar başlıyor elbette.Başından sonuna kadar kendini izlettiren sürükleyen bir yapımdı ben izlerken oldukça eğlendim.Bu arada baş rolünde Lucy Hale var biraz da bu filmi izlememe o etki oldu diyebilirim ama bence kendisine sarışınlık hiç gitmemiş umarım eski saçlarına geri döner :D

Bir grup insan, gönüllerince eğlenecekleri, hayallerindeki birçok şeyi gerçekleştirebilecekleri Fantasy Island'a gider. Gizemli bir adam olan Bay Roarke, tatil köyüne gelen şanslı misafirlerinin en gizli hayallerini gerçeğe dönüştürmeyi vaat eder. Fakat adada onları bekleyen düşlediklerinden oldukça farklıdır.

2 yorum:

Aksiyon Filmi : The Fall Guy

 Herkese merhabalar efenim, Sinemalara girdiği gibi kuzenimle gittiğimiz ve sinemada izlenmesi gerektiğini düşündüğüm izlemesi zevkli bir ak...