6 Eylül 2023 Çarşamba

Gizem Filmi : Devil

 Herkese merhabalar efenim,

Dünden önceki gün kız kardeşimle patlamış mısır eşliğinde film izleme serüveni yaptık ve izlemediğimiz ters köşe filmler listesinden bir kaç film bulup izledik bizim için keyifli bir akşam oldu.Her zaman olduğu gibi yine filmin başından tüm karakterleri gördükten sonra katilin kim olacağına dair bahse tutuştuk tabiki de 6.his kralı bendeniz bu bahside kazandım :D Yine filmin başından filmin sonunda katilin kim çıkacağını bildim ehehe artık uzmanı oldum bu işlerin :D 

Bir şirketin asansöründe kalan bir grup insan birden ölmeye başlarlar aralarından biri elbette katildir :)

Bir grup insan bir gökdelenin asansöründe mahsur kalır, buraya kadar tek sorun bu gibi görünse de aralarında bir kişinin şeytan olduğunu henüz bilmiyorlardır.

1 yorum:

  1. Çok gördüm bu filmi hatta benim de izleneceklerimin arasında duruyor. Umarım en kısa zamanda o listeden ayrılır:)

    YanıtlaSil

Kitap - Beter Ol Mitat Karaman!

 Herkese merhabalar efenim, İlk kitabı o kadar çok beğendim ki hemen gidip ikincisini alıp bir nefeste okudum.Şu sıralar hasta oldum yine bo...