10 Eylül 2023 Pazar

Kişisel - Blogum 10 Yaşında !

 Herkese merhabalar efenim,

Blogum 10 yaşına girdi ! Dile kolay 10 yıldır neredeyse her gün bu blogta sizinle hayatıma dair şeyler paylaşıyorum.Bu sene hayatımı etkileyen neler olmuş her yıl olduğu gibi bu yılda bi toparladım ve en sondada geleneksel neyden kaç tane yaptığıma dair bir istatik çıkardım :)



1-Sinop'a Gittim !

2-Kapadokya'ya gittim ve ilk defa safari yaptım !


3-Yeni bir işe başladım !

4-28 Yaşına Girdim !

5-Kız kardeşim  üniversiteden mezun oldu İstanbul'a gittik !


6-Batum'a gittim !


7-Rize'ye gittim !


8-Nişanlandım !


Kaç Kitap Okudum ? (36)

Kaç Dizi İzledim ? (32)

Kaç Film İzledim? (52)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Fantastik Film : V for Vengeance

 Herkese merhabalar efenim, Bayramın ilk gününde annemler yengemlerle birlikte Amasyaya gitmişlerdi.Beni de kuzenimin evine bıraktılar.Biz d...