9 Eylül 2023 Cumartesi

Gizem Filmi : Frailty

 Herkese merhabalar efenim,

Akşama nişanım var ama ben hala burda oturmuş blog yazıyorum gerçi yapabileceğim her şeyi yaptım zaten hazırlık olarak 3 e doğru anca hazırlanmalar başlar şimdi biraz keyif çatmalar yapayım :D 

Geçen Sude ile oturup film maratonu yapmıştık demiştim hatırlarsanız o filmlerden biride bu filmdi.Aslında tahminlerde bulunduk ikimizde ama ikimizinde tam tahmin ettiği gibi bir sonu olmadı filmin sadece yakın tahminlerdi diyebiliriz ayrıca bazı kısımlarını da atlayarak izledik sıkıldığımız yerleri oldu.

Tanrı'dan aldığı mesajlar doğrultusunda insan gibi gözüken iblisleri öldürdüğünü belirten bir baba ile iki çocuğunun yaşadıklarını konu almaktadır.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Kitap - Beter Ol Mitat Karaman!

 Herkese merhabalar efenim, İlk kitabı o kadar çok beğendim ki hemen gidip ikincisini alıp bir nefeste okudum.Şu sıralar hasta oldum yine bo...