30 Eylül 2023 Cumartesi

Korku Filmi : Talk To Me

 Herkese merhabalar efenim,

A24 stüdyosu korku filmi yaptıkça ben izlemeye devam ediyorum :) Bu stüdyonun  senaryolarını da filmlerine de çok seviyorum.Tamamen korku gerilim filmleri üzerine kurulmuş bir stüdyo gibi adeta benim gibi olan seyirciler için kurulmuş :) Bu filmine de ınstgramda keşfette gezinirken rast geldim.Biraz korku biraz fantastik ortaya oldukça aksiyonlu gerilimli bir film çıkmış ben kız kardeşimle birlikte çok severek izledim.

Bir grup genç arkadaş, keşfettikleri mumyalanmış ve lanetli bir eli kullanarak ruhları nasıl hayata döndürebileceklerini öğrenirler. Heyecan verici bir maceraya atılarak, aralarından biri korkunç doğaüstü güçleri serbest bırakana kadar bu yeni deneyime büyük bir hevesle kapılırlar.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Kitap - Taşların Anlattığı Clara Dupont Monod

 Herkese merhabalar efenim, Çalıştığım okuldaki edebiyat öğretmeni olan arkadaşım benim de iyi bir okuyucu olduğumu öğrendiğinde yeni aldığı...