6 Haziran 2024 Perşembe

Alman Dizisi : Maxton Hall

 Herkese merhabalar efenim,

Dün okuldan çocuklarla birlikte Samsun Gençlik Festivaline gittim.6 dan 12 ye kadar festivaldeydim bugünde sabah erkenden uyanıp işe geldim.Bendeki enerji bazen beni bile şaşırtıyor.Yeni vlogta festivale de yer vericem elbette orada ayrıntılardan bahsediyor olucam.Bu yaz için planlarım şu şekilde : Bayramda Sivas ve Malatya taraflarını  içeren bi doğa gezisi turum var 1 gece 2 gün sürecek tek başıma gezi turu ile gidicem ardından 4-11 temmuz arasında ailecek Marmaris'e gidiyor olacağız kampa yine ardından 18 Temmuzda sınavlar açıklandığı ve sonrasında tercih dönemi olduğu için okul açılana kadar 1 hafta daha izin alırsam belki kız kardeşimle bir yerlere gideriz diye düşünüyorum bu arada tabi günlük Bafra gezisi ve Giresun Mavigöl,Vezirköprü kanyonu,Sinopta deniz turu falan da düşünüyorum.Bu kış boşanmadır baka şeylerdir derken çok yorulum artık yeniden bekar olduğuma göre gönlümce gezmek istiyorum.

Şu sıralar liselilerle takılınca kendimi yine ergen gibi hissetmeye başladım.Netflix de izlemeye yeni bir şey bulamayınca Amazon Prime a bakayım dedim ordan yine kitaptan uyarlanmış lise dizisi gördüm bi bakayım dedim 8 bölümü bir akşamda devirmişim bile :D

Maxton Hall, Harriet Herbig-Matten tarafından canlandırılan Ruby'nin, Damian Hardung tarafından canlandırılan milyoner varis James Beaufort'u tehdit eden bir sırra tanık olduğu Maxton Hall Özel Okulu'nda geçiyor. Dünyasını korumaya kararlı olan James, Ruby'yi susturmaya çalışır.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Kitap - Güzel Dünya,Neredesin ? Sally Rooney

 Herkese merhabalar efenim, Bir çok kişinin sevdiği bir yazar ve kitaptan bahsedicem size bugün.Daha önce yazarın Normal İnsanlar kitabını d...