15 Haziran 2024 Cumartesi

Kore Dizisi : Hierarchy

 Herkese merhabalar efenim,

Sanırım bayramda evde oturup kitap okuyup dizi izleyeceğim arada da oyun falan oynarım diye düşünüyorum bayramdan sonra kız kardeşim Sude gelecek ayrıca müdürüm okula gelmemi de istedi o yüzden çalışıyor olacağım ama hafta sonları kız kardeşimle günübirlik bir yerlere gideriz diye düşünüyorum yakınlarda.

Netflix e geldiği gibi izlediğim mini bir Kore dizisinden bahsetmek istiyorum.Elit insanların gittiği bir okula fakir bir öğrenci gelince hemen dikkatimi çekti konusunda ben daha çok gerilim tarzı bir şey zanettim ama gizem romantizm tadında bir diziydi ama yine de sardı diyebilirim bazı sahenlerde çok BOF dizisinin havası da vardı.

Jusin Lisesinde asayiş, %0,01'lik en üst dilimdeki öğrencilerin kontrolündedir. Ancak okula nakille gelen esrarengiz bir öğrenci, onların dokunulmaz dünyasında bir çatlak açar.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Kitap - Benim Olağanüstü Akıllı Arkadaşım Elena Ferrante

 Herkese merhabalar efenim, Bir bayramın daha sonuna geldik yarın işe gidicem.Benim asıl tatilim Temmuz ayında başlayacak inşallah yoksa yaz...