13 Haziran 2024 Perşembe

Türk Dizisi : Bahar

 Herkese merhabalar efendim,

Yine 1 haftadır felaket bir şekilde hasta oldum ve rapor alıp evde yattım dinlendim hala kuru öksürük halindeyim.Sezon boyunca izlediğim tek TV dizisinin sezon finalini de izleyince sizlere artık yazıp arşive postlamak istedim.Normalde Kore dizisi yine genelde bu tarz dizilerin Türk yapımı yerine gidip orijinalini izlerim ama bu sefer o kadar iyi iş çıkarmışlar ki asla gidip Kore halini izlemek ve hatta spoiler yemek içimden gelmedi.İş ülkemizde de baya ses getirdi.Bunda en büyük katkı bence oyuncu kadrosunun gerçekten çok iyi olması ve bir çok sahnede de doğaçlama yaparak izleyiciyi eğlendirmeleri.Drama dizisi olması yanında aynı zamanda komedi dizisi olmasının da keyfini yaşatıyor.Bu arada bizde okullar olarak yarın karne ve kep töreni ile sezon finaline giriyoruz.Tabi ben tercih zamanı da çalışıcam belki ara tatillerim olur diye düşünüyorum bu arada bayramda planlandığım gezimde sayı yetersizliğinden iptal oldu o yüzden bi tık gıcığım bu duruma da :(

Bahar (Demet Evgar), ölümle karşı karşıya geldiğinde dışarıdan 'kusursuz' görünen ailesinin özellikle de eşi Timur'un (Mehmet Yılmaz Ak) başka bir yüzüyle karşılaşacak. Bahar'ın ani hastalığı ile ailedeki tüm dinamikler değişecek. Bu süreçte Evren (Buğra Gülsoy), her anlamda Timur'un rakibi olacak.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Kitap - Güzel Dünya,Neredesin ? Sally Rooney

 Herkese merhabalar efenim, Bir çok kişinin sevdiği bir yazar ve kitaptan bahsedicem size bugün.Daha önce yazarın Normal İnsanlar kitabını d...