18 Haziran 2024 Salı

Korku Filmi : Tarot

 Herkese merhabalar efenim,

Bayramda evde oturmaca ve film izlemece.Bu bayramda böyle olsun bakalım napalım zaten 2 gün sonra falan işe gidicem temmuz ayında 15 günlük iznim olcak orda da Marmaris yapıcaz ailecek o yüzden bu bayramda da evde kalmayı çok kafaya takmadım açıkçası.

Yeni çıkan korku filminden bahsedicem bugün size.Tarot üzerinden hikayelenmiş fantastik tarzda bir korku filmi ben işlenişi bakımından Son Durak film serisine benzettim.Bu tarz bi konuda daha önce film izlememiştim o yüzden konusu bana orijinal geldi.

Bir grup arkadaş, Tarot falı bakmanın kutsal kuralını umursamadan çiğner ve lanetli kartların içinde hapsedilmiş tarif edilemez bir kötülüğü bilmeden serbest bırakır. Tek tek kaderle yüzleşirler ve ölüme karşı bir yarışa girerler.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Kitap - Samsun Kitap Ağacı İle Haziran Ayı Kitabı Servi Nine ve Üç Güzeller Arlin Çiçekçi

 Herkese merhabalar efenim, Pazar günü ekip ile bulup ayın kitabını tartıştık.Normalde yaz aylarında buluşmaya ekip bu yıl buluşmaya karar v...