25 Haziran 2024 Salı

Kitap - Samsun Kitap Ağacı İle Haziran Ayı Kitabı Servi Nine ve Üç Güzeller Arlin Çiçekçi

 Herkese merhabalar efenim,

Pazar günü ekip ile bulup ayın kitabını tartıştık.Normalde yaz aylarında buluşmaya ekip bu yıl buluşmaya karar verdik bence çok da isabet oldu bi kere gitmeyince çok dağılmış ve kopmuş hissediyorum  ben kendimi o yüzden mutlaka her ay katılmaya çalışıyorum.

Duygu Asene ödüllü bir kitap kendisi ve ilk defa duyduğum bir yazardı.Kitabı ben  gerçeküstücülük kategorisi üzerinden değerlendirdim nedense.Yatırlar,ölüler gibi biraz daha ruhani şeyler olduğu için sanırım.Masalsı bir dille yazılmış tek nefeste okunabilecek çok akıcı bir kitap tabiki ayrıntılara girildiğinde eleştirilecek çok şey bulabilir insan ama bence okurken sıkmaması ve akıcı,anlaşılır olması bence yeterli bir düzey diye düşünüyorum.



1 yorum:

Kitap - Güzel Dünya,Neredesin ? Sally Rooney

 Herkese merhabalar efenim, Bir çok kişinin sevdiği bir yazar ve kitaptan bahsedicem size bugün.Daha önce yazarın Normal İnsanlar kitabını d...