18 Haziran 2024 Salı

Komedi Filmi : Mutluyuz

 Herkese merhabalar efenim,

Bugün tam bayramda izlemelik Netflix e yeni gelen yerli bir komedi filminden bahsetmek istiyorum.Kadın komedyenleri genelde takip ediyorum ve destekliyorum Yasemin Sakallıoğlu da takip etiiklerimden yaptığı işleri genelde izliyorum bu işini de beğenerek izledim.

Mutluyuz, boşanma aşamasında olan bir çiftin hayatına odaklanıyor. Ferhat ve Aslı iki yakın arkadaştır. Sevgilileri tarafından terk edildiklerinde birbirlerine destek olma kararı alırlar ve evlenirler. Evliliklerinin üçüncü yılında, ilişkilerinin zorluklarıyla yüzleşmeye başlarlar.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Kitap - Güzel Dünya,Neredesin ? Sally Rooney

 Herkese merhabalar efenim, Bir çok kişinin sevdiği bir yazar ve kitaptan bahsedicem size bugün.Daha önce yazarın Normal İnsanlar kitabını d...