15 Haziran 2024 Cumartesi

Kitap - Ogullar ve Rencide Ruhlar Alper Canıgüz

 Herkese merhabalar efenim,

Bugün hem tüm Babişlerin Babalar Günü Kutlarım hem de Bayramınızı Kutlarım !

Bugün bayram şekerine niyetine harika bir kitap önerisi ile geldim.Murat Menteş'in tayfasından olduğunu bildiğim Alper Canıgüz'ün oldukça popüler kitap serisinin ilk kitabını aldım okudum daha sonra da diğer kitaplarını aldım.

5 yaşında olan akıllı bir veledin bir cinayet davasını aydınlatmasını konu alıyor.

“Beş yaş insanın en olgun çağıdır; sonra çürüme başlar.”

Dünyanın en küçük dedektifi, 5 yaşındaki Alper Kamu iş başında… Sherlock Holmes’tan tek eksiği yaşı. Sahi! Bir de hiçbir suçluyu alt edecek fiziksel güce sahip değil. Alper Kamu’nun sermayesi zeka, bilgi ve sezgiden mürekkep.

Ve şimdi… Hicabi Bey’i Deli Ertan’ın öldürmediğini ispat edebilmek için gerçek suçluyu bulmak zorunda. Oğullar ve Rencide Ruhlar, başta Fransa olmak üzere birçok ülkede “modern polisiyenin parlak bir örneği” olarak selamlandı. Daha ilk cümlede okuru yakalayan; samimi bir mizah, şefkatli bir eleştirellik ve afallatıcı tespitlerle donanmış, soluksuz bir serüven.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Kitap - Cehennem Çiçeği Alper Canıgüz

 Herkese merhabalar efenim, Serinin 2.kitabını da çok kısa bir sürede bitirdim.Çok sevdiğim ve okurken çok eğlendiğim bir seri oldu asla bir...