22 Haziran 2024 Cumartesi

Komedi Filmi : Lohusa

 Herkese merhabalar efenim,

Dün Netflix e geldiği gibi izlediğim yerli bir komedi filminden bahsedicem bugün sizlere.Gupse'yi çok severim ve filmlerini de takip ederim ama en az güldüğüm ve en az sevdiğim filmi bu film oldu.Hiç gülmedim hatta bazı sahneleri çok tekrar gibiydi o yüzden atlayarak izledim bir de sanırım annelik bana uzak bir kavram olduğu için konunda tam olarak içine giremedim.Sonlara doğru kadınsal olarak bazı sahnelerde ağladım sadece onun dışında bence belli bir kitleye hitap eden bir yapım olmuş.

 Burcu ve Onur, çocuklarına kavuşma gününü heyecanla bekleyen bir çift olarak hikayenin merkezinde yer alıyor. Hamilelik sürecinde, doğum sonrasındaki hayatın getireceği değişikliklere aldırmayan Burcu, lohusa depresyonuyla tanışmayacağına inanıyor. Fakat hiç de düşündüğü gibi olmuyor.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Kitap - Güzel Dünya,Neredesin ? Sally Rooney

 Herkese merhabalar efenim, Bir çok kişinin sevdiği bir yazar ve kitaptan bahsedicem size bugün.Daha önce yazarın Normal İnsanlar kitabını d...