9 Eylül 2024 Pazartesi

Fantastik Film : Beetlejuice Beetlejuice

 Herkese merhabalar efenim,

Bugün okullar açıldığı için sabahtan beri bi karşılama telaşı içindeydim.Herkesi yerli yerine oturttuk da odamda yalnız başıma kalınca bugünün postunu da bi yazayım dedim.Dün hayatımda ilk defa kendi başıma sinemaya gittim sabah 11.30 seansına gittiğim için sinema da sadece ben vardım :D Bundan sonra böyle kimsenin keyfini bekleyecek değilim hiç bir şey için hele de canımın yapmak istediği şeyler için.Bu arada dün bi gaza gelip açık öğretimden ön lisans aşçılık bölümüne kaydoldum Anadolu Üniversitesinin.Aşçılıkla ilgili bir gelecek planım yok ama ben daha çok hobi gibi  okumak istiyorum üstüne bir de diplomam olursa ne ala hayatın ne getireceği belli olmaz.Her zaman aşçılığa ve yemeklere karşı bi ilgim oldu bir de bunu diplomayla taçlandırırsam benim için ayrı bir yeri olacak.

36 yıl sonra aynı ekiple ekranlara dönen Beetlejuice 2 filminden bahsedicem olursak Jenna Ortega,Monica Belluci gibi isimlerde eklenmiş kadroya ve yine ilk film kadar eğlenceli bir yapım çıkmış ortaya ben gayet eğlenerek izledim,tavsiyemdir.

Bir aile üyesinin kaybı üzerine bir araya gelen ve Winter River kasabasındaki perili eve geri dönen Deetz Ailesi, genç Astrid’in hâlâ içinde bir yerlerde Beetlejuice’un hayaleti gezinen Maitland çiftine ait kasaba maketini keşfetmesi ve yanlışlıkla diğer tarafında ölüler diyarı bulunan kapıyı çalmasıyla yaşanacak son derece dramatik bir kaderle karşı karşıya kalıyor. Tüm bu kargaşanın ortasında Deetzlerin yolu eski karısı tarafından intikam için aranan ve aklı hâlâ Lydia ile evlenmekte olan Beetlejuice ile bir kez daha kesişiyor.




1 yorum:

Kitap - Kekeme Çocuklar Korosu Tarık Tufan

 Herkese merhabalar efenim, Elimdeki son kalan diğer Tarık Tufan kitaplarını da bitirdikten sonra bir daha almayacağım.Bu da güya roman diyo...