13 Eylül 2024 Cuma

Kitap - Kraliçenin Pireleri Tarık Tufan

 Herkese merhabalar efenim,

Bugün iş yerinde sabahtan beri müthiş bir yoğunluğum vardı.Havalarda fena sıcak bunalımdan yoğunluktan anca buralara zaman bulabildim.

Tarık Tufan okumayı çok sevdiğim bir yazar olduğu için Amazon indiriminde indirime girmiş olan kitabını buldukça alıp okumaya çalışıyorum.Külliyatını tamamlamak istiyorum asıl amacım o elbette ama ilk defa bir öykü kitabını okudum ve nedense pek iyi bulmadım bence kendisi romancılıkta daha iyi.Daha çok deneme tadında yazılmış şiirsel öyküler gibi ama bi olay yok daha çok kendi hayatında kendi kendine yaşarken memleket manzaralarında bir şeylere kurulmuş ve hikaye diye bunu yazmış ama nedense 1 günde okumama rağmen bende bi iz bırakmadı hatta beğenmedim dahi diyebilirim.

Tarık Tufan geçmişten bugüne, sokak sokak, oda oda yaralarımıza dokunuyor.

Kraliçenin Pireleri, boğucu bir dünyada mahsur kalmış yazarın çıkış arayışları; dünyaya ve Türkiye’ye hem içeriden hem dışarıdan bakış denemeleri; şehrine dair, tutkulu, yalın ve isyankâr satırları…

“Kentin üstü başı bakımsız sokaklarını merhametli kadınlar emzirip, büyütüyor.Saçlarından göç etmeyi becerememiş, zayıf kırlangıçlar dağılıyor sokaklarımıza. Gözkapaklarına gizlenmiş bereketli bulutlar yağmurlarını saçıyorlar üzerimize. Bizim sokaklarımızı kadınlarımız teselli ediyor.”



1 yorum:

Türk Dizisi : Pera Palas’ta Gece Yarısı 2.Sezon

 Herkese merhabalar efenim, Pera Palasta Gece Yarısı dizisinin 2.sezonu geldi hemen geldiği gibi izleyip bitirdim elbette.Bence 1.sezon daha...