30 Eylül 2024 Pazartesi

Romantik Film : Tam Bir Centilmen

 Herkese merhabalar efenim,

Hafta sonu felaket hastaydım yine daha yeni yeni iyileşiyorum sesim bile hala kısık durumda.Salgın var şu sıralar yine aman kendinizi dikkat edin dostlarım.Cumartesi günü izin aldım ve yattım tüm gün zaten kafamı kaldıracak bir şeyler yapacak halde hiç değildim pazar günü biraz daha iyi oldum o sırada Netflix e yeni gelen yapımları izledim.Çağatay Ulusoy'un içinde bulunduğu tüm yapımları izliyorum genelde bence oyunculuğunu zamanla geliştirmiş ve farklı rollerde oynamayı kendine hedef edinmiş yakışıklı ve başarılı bir aktör kendisi.Bu yapımını da ilk duyduğumdan beri hevesle bekliyordum çünkü jigolo rolünde olacakmış bence çok da iyi oynamış rolü.Ama sıl dikkatimi çeken 50 lili yaşlarda olmasına rağmen hala taş gibi olan Şenay Gürler oldu benim için.Kadının vücut bulmuş hali resmen mahşallah kendisine.Konu ilgi çekici omasına rağmen bence güzel işlenememiş gibi geldi bana hele de finali aşırı samimiyetsiz ve saçma olmuş.

Jigololuk yapan çekici bir adamın hayatı, bir kadına âşık olmaya başlamasıyla altüst olur. Artık gerçek isteklerini ve ihtiyaçlarını keşfetmesi gerekecektir. 



1 yorum:

Romantik Film : Tam Bir Centilmen

 Herkese merhabalar efenim, Hafta sonu felaket hastaydım yine daha yeni yeni iyileşiyorum sesim bile hala kısık durumda.Salgın var şu sırala...