10 Eylül 2024 Salı

Romantik Komedi Filmi : Ticket To Paradise

 Herkese merhabalar efenim,

İşten gelince şu aralar acayip yorgun oluyorum.Okul yeni başladığı için işler çok yoğun oluyor eve gidince sadece duş alma ve yemek yeme işlemini yapıp uyuyorum.Genelde yemekten sonra dondurma mı ya da yemek sonrası tatlımı alıp Netflix den film açıyorum.George Clooney ve Julia Roberts ikilisinden yeni bir romantik komedi gelmiş.Eski nostaljik filmler tadında olmasa da bu ikiliyi severim o yüzden yine filme şans vermek istedim ama bu kadar yaşlı insanların aşkı da ünlü olsalar bile beni pek açmıyor sanırım.Daha çok 30 yaş grubu ya da daha altı insanların aşk filmlerini izlemeyi seviyorum çünkü daha çok özdeşim kurabiliyorum.

Ticket to Paradise, evlenmek üzere olan kızlarına mani olmak için birbirileri arasındaki anlaşmazlıkları arkalarında bırakarak birlikte hareket eden boşanmış bir çiftin hikâyesini anlatıyor.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Kitap - Kekeme Çocuklar Korosu Tarık Tufan

 Herkese merhabalar efenim, Elimdeki son kalan diğer Tarık Tufan kitaplarını da bitirdikten sonra bir daha almayacağım.Bu da güya roman diyo...