20 Eylül 2024 Cuma

Kişisel - Blogum 11 Yaşında !

 Herkese merhabalar efenim,

18 Eylül geçti ama anca doğum günü postu düzenleyebildim iş yoğunluğumdan.Blogum 11 yaşına girdi.Tam tamanı 11 yıldır aralıksız bu platformda yazmaya ve var olmaya devam ediyorum.Burası blogtan çok benim hayatıma ve geçmişime dair bir günlük bir arşiv gibi.Benim için dalgalanıp durulduğum bir yıl oldu.Evlilikle başladığım yılda 1 aya kalmadan boşandım ve hayatımın yeni evresine başladım.Aşktan yana bu zamana kadar zaten hiç gülmedi yüzüm derken evlilikten yana da hiç gülmedi.Sanırım benim kaderimde bireysellik var.6 yılın ardında bir kolejde iş buldum ve asıl hayalim olan okulda çalışmaya başladım hatta çalıştığım okulda bu yıl 2.yılım.İşte şimdi gerçekten mesleğimi yaptığımı anlayabiliyorum.Adam gibi tatil yapabiliyorum , ailemin yanına geri döndüğüm için kazandığım para da bana kalıyor ve gezilerime ve diğer hobilerime rahatça zaman ve para ayırabiliyorum.Benim yolum sanırım buymuş hayatımın hiç bir noktasında erkeklerden yarar geldiğini görmedim sanırım göremeyecek gibiyim de bu yaşımdan sonra ,bilemiyorum hayat bize neler getirir.



1-Evlendim ve 1 ay sonra boşandım :(

2-İlk defa okulda çalışmaya başladım !

3-29.Yaşımı Kutladım !

4-Ordu Gezisi

5-Bafra / Kızılırmak Deltası Gezisi

6-Marmaris Gezisi

7-Skolyozum için fizyoterapiye başladım

8-Vezirköprü Gezisi

9-Kocaeli Gezisi

10-Trabzon Gezisi

11-İlk defa doğa yürüyüşüne katıldım (Amasya Köseler Şelalesi)


Kaç Kitap Okudum ? (50)

Kaç Dizi İzledim ? (37)

Kaç Film İzledim ? (70)



2 yorum:

  1. Nice paylaşımlarınızın olacağı yaşlara , bloglar ile birlikte bizde buyuyoruz galiba ...

    YanıtlaSil
  2. maşallah maşallah sana daaa bloguna daaa :) bol gez mutlu ol seen :)

    YanıtlaSil

Kişisel - Blogum 11 Yaşında !

 Herkese merhabalar efenim, 18 Eylül geçti ama anca doğum günü postu düzenleyebildim iş yoğunluğumdan.Blogum 11 yaşına girdi.Tam tamanı 11 y...