2 Eylül 2024 Pazartesi

Romantik Film : Sevmek Yüzünden

 Herkese merhabalar efenim,

Dün izin günümde Netlflix de bi gezineyim yeni gelen filmlere bakayım derken bu filmi gördüm.Kafa yormayan Romantik Komedileri severim açıkçası ama ne kadar felaket kötü bir film yapmışlar.Ayça Ayşin bile o kadar kötü oynamış ki daha önce bir kaç projesini izlemiştim ama bu kadar kötü değildi film de herkes acayip kötü oynamış,senaryo ve kurgu desen zaten çöp gerçekten bu filme harcanan emeğe ve paraya yazık olmuş bence.Netflix 'in hesaplarında ki yorumlara bakınca Türkler yine abartıyor sırf film Romantik Komedi diye yerin dibine sokuyorlar sandım ama cidden çok berbattı.Hellmark'ın buna benzer konulu bir filmini de izledim o kısım bile orijinal değildi yani.Yanlışıkla denk gelip izlemek isterseniz diye önden sizi bi uyarıyım dedim :D



1 yorum:

Kitap - Kekeme Çocuklar Korosu Tarık Tufan

 Herkese merhabalar efenim, Elimdeki son kalan diğer Tarık Tufan kitaplarını da bitirdikten sonra bir daha almayacağım.Bu da güya roman diyo...