3 Kasım 2021 Çarşamba

Çin Dizisi : The Only You

 Herkese merhabalar efenim,

İlk defa mini bir Çin dizisi ile geldim ve ilk defa özel güçleri olan baskıcı CEO tarafı bir kadın :D Bu tarz cadı kadınların dizileri acayip eğlenceli oluyor Kore'den sonra nihayet Çin dizilerinde de bu tarz güçlü kadınlar görmeye başladık.Şu kalp atışı olayını bir kaç dizi de daha gördüm artık yaygın bir konu olmaya başladı iyiden iyiye bence artık yeterli başka konulara geçiniz please :)

Baskıcı kadın CEO Yue Zheng Xi'nin garip bir süper gücü var - bir kalp atışı durum çubuğu her zaman başının üzerinde yüzer ve %60, %80, %100 gibi değerler gösterir. Kalp atışı %100'e ulaştığında, aniden kapandığı "aşırı çalışan bir bilgisayar" gibi olacak. Zorba, yaşlı kadın Yue Zheng Xi, güneşli asistanı Chen Xu ile tanıştığında, beklenmedik fiziksel temas ona kalp atışının hızla azaltılabileceğini keşfetmesini sağlar!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Kitap - Beter Ol Mitat Karaman!

 Herkese merhabalar efenim, İlk kitabı o kadar çok beğendim ki hemen gidip ikincisini alıp bir nefeste okudum.Şu sıralar hasta oldum yine bo...