9 Kasım 2021 Salı

Kitap - Tünelden Önceki Beyaz Ev Işıl Işık

 Herkese merhabalar efenim,

Yaklaşık 2-3 gündür yine faranjit belasıyla uğraşıyordum burnum bir yandan boğazım bir yandan derken dün uykudan beni ağzıma gelen kötü bir tat uyandırdı ve iyice bu konudan tedirgin oldum ve bu belirtilerin hepsinin reflüden kaynaklandığını çözmüş bulundum aynı hastalık annemde de olduğu için bu işin genetik mirasla da doğrulandığını anladım artık tek yapmam gereken dersimin olmadığı günlerde yürüyüş yapmak (haraket etmek en büyük etken) ve sağlıklı beslenmek.Sağlıklı derken bunların başında baya baya çikolata,kahve,çay,mandalina,turşu vb gibi çok sevdiğim yiyeceklere veda etmem anlamına geliyor.Midem biraz düzelene ve en azından kilo verene kadar (1 ay boyunca en azından) belli bir yeme stili oluşturmam gerekiyor ayrıca akşam herhangi bir şey yeme olayı da bitti elbette yoksa gece uyurken ağzıma geliyor bu da başlı başına dert resmen.Yarın kuruma bu sefer öğrenci olarak gidicem ilk derslerime giricem ondan sonra istifamı yazılı olarak vermem gerekiyor daha onu bile yapmayı başaramadım araya bu kadar şey girdi :/ Neyse biraz daha toparladım diyelim bu arada bu kitabı da bitirme şansım oldu.

Daha önceki postta da Işıl'ın ilk kitabından bahsetmiştim bu kendine ait yazdığı ilk roman ve bence üslubuyla her şeyiyle akıcı bir şekilde okunan sonunda insanı şaşırtmayı başaran başarılı bir korku/polisiye romanı olmuş.

Çocukluğundan beri yurt dışında yaşamını sürdüren Eren, dedesinin ölüm haberiyle birlikte İstanbul’a gelir. Cenaze işlemlerini bir an önce bitirip geri dönmeyi planlamaktadır. Ancak hiçbir şey planladığı gibi gitmez. Çünkü çocukluğunun geçtiği, içerisinde annesini kaybettiği ve dedesinden miras kalan Beyaz Ev’e yıllar sonra ilk adımını atmıştır.

Eren’i Beyaz Ev’de birçok gizemli olay beklemektedir. İlk olarak evin sınırlarındaki bir ormanda insan parçaları bulunur. Hemen ardından ise evin içerisinde doğaüstü ve açıklanamayan olaylar yaşanır. Günden güne karmaşıklaşan olaylar dizisine, 162 odalı Beyaz Ev’in lanetli olduğu ve zaman içerisinde kendiliğinden büyüdüğü dedikoduları eklenir. Üstelik Eren, soruşturmayı yürüten Komiser Emris tarafından da baş şüpheli ilan edilmiştir.Eren ve Emris için tüm bu gizemli olayları çözmek kolay olmayacaktır. Çünkü hiçbir şey tahmin ettikleri gibi değildir ve olayların sonunda çok büyük bir sürpriz onları beklemektedir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Romantik Film : The Idea Of You

 Herkese merhabalar efenim, Bugün yoğun bir güne başladım arada bi mola verdiğim zamanda günün film postunu yazmak istedim.Amazonda yayınlan...