17 Kasım 2021 Çarşamba

Gerilim Filmi : Hypnotic

 Herkese merhabalar efenim,

Geçenlerde Netflix'den izlediğim bir film ile devam ediyoruz postlara.Uzun zamandır film izlemediğimi farkettim.Çoğu zaman izleyecek bir film kalmamış gibi geliyor yeni çekilen filmlere bakıyorum daha çok.Hipnoz olayı her zaman dikkatimi çeken bir olay olmuştur ama bu filmde biraz fantastik boyut ya da abartma katmışlar hipnoz olayına çünkü filmi izleyince anlayacaksınız bu tarz şeyler hipnozla pek mümkün değil ( spoiler vermemek için üstü kapalı anlatmaya çalıştım).Hipnoz konusunda gerçekten çok profesyonel olmak lazım Türkiye'de bu konuda o kadar profesyonel biri var mı pek bilmiyorum yurt dışında tarihte duyduğumuz bir çok vaka var.Evet zaman aman tehkikeli olabilecek bir yöntem hipnoz hatta en tehlikeli duyduğum şey yaşanmamış olayları kişiye yaşamış gibi sahte anılar aksettirmek bunun yapıldığını daha önce de duymuştum ama bence bu filmde ki gibi bir şey pek mümkün değil psikoloji bu kadar fantastik bir şey değil arkadaşlar :)

Genç bir kadın olan Jenn hem özel hem de profesyonel yaşamında sorunlar yaşar. Kendisini tıkanmış hisseden Jenn, ünlü bir hipnoterapistin yardımına başvurur. Ancak genç kadın çok geçmeden kendisini ölümcül bir akıl oyununun içinde bulur.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Kitap - Beter Ol Mitat Karaman!

 Herkese merhabalar efenim, İlk kitabı o kadar çok beğendim ki hemen gidip ikincisini alıp bir nefeste okudum.Şu sıralar hasta oldum yine bo...