11 Kasım 2021 Perşembe

Kore Dizisi : Dali and the Cocky Prince

 Herkese merhabalar efenim,

Beni tatlılığından çıldırtan daha demin taze bitirdiğim güncel bir Kore dizisinden bahsedicem bugün sizlere.Şu aralar izlediğim en tatlı ve en iyi Kore dizisiydi diyebilirim ilk bölümünden son bölümüne kadar hiç sıkılmadan hafta hafta kaçırmadan izlediğim bir dizi oldu.Başrolde ki oğlanı bir kaç dizide izleyip zaten hem ne kadar tatlı hem de ne kadar yetenekli olduğunu görüp "yan rollerde harcanıyor bu çocuk acilen baş rolde oynamalı" diye düşünmüştüm ve nihayet bu dizi ile yıldızı baş rolde parlamış oldu.Baş roldeki kadını ilk defa görüyor gibiyim ama ne kadar narin,naif bir kadın kadının buradaki karakteri de öyle ama ya rolüne çok yakışmış ya da gerçek hayatta da böyle bir kadın.İki zıt karakterde olan insanın eğlenceli ilişkisini izledik diyebilirim.Ben çok severek izledim bu tarz dizi severlere de şiddetle tavsiyemdir :)

 Jin Moo Hak(Kim Min Jae), küresel bir restoran zinciri olan Dondon F&B’yi işleten bir ailenin ikinci oğlu ve şirketin genel müdürüdür. Şirketi ailesine ait gamjatang (domuz kemiği yahnisi) restoranından yola çıkarak büyümüştür. O eğitimden yoksundur ancak para kazanma konusunda mükemmel bir yeteneği vardır. Bu arada Kim Dal Ri(Park Gyu Young), bir sanat galerisi işletmektedir. Prestijli bir ailenin tek çocuğudur. Kim Dal Ri 7 farklı dil konuşabilen iyi bir kişiliğe sahiptir ama yemek yapmak gibi ev işlerini yapmakta pek iyi değildir. Jin Moo Hak ve Kim Dal Ri birbirlerinin geçmişlerini bilmeden tanışırlar ve birbirlerine karşı iyi hisler geliştirirler. İflas eden sanat galerisi nedeniyle zengin, eğitimsiz bir ailenin oğlu ve prestijli bir ailenin kızı olarak tekrar karşılaşırlar.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Romantik Film : The Idea Of You

 Herkese merhabalar efenim, Bugün yoğun bir güne başladım arada bi mola verdiğim zamanda günün film postunu yazmak istedim.Amazonda yayınlan...