22 Kasım 2021 Pazartesi

Kitap - İzmir Kitap Kulübü ile Kasım Ayı Kitabı : Aşk Uğruna Özlem Narin Yılmaz

 Herkese merhabalar efenim,

Bu ay ki kitap toplantımızın yazar konuğu "Aşk Uğruna" kitabının yazarı Özlem Narin Yılmaz idi.Kendisi İzmir'de yaşayan bir yazar olduğu için oradakiler yazar ile bizzat buluşup toplantı yaptılar ben Samsun da olduğum için elbette dün akşam ki zoom toplantısına katıldım.Yazarın edebiyat serüveninden sonra kitap hakkında sohbet edildi.Şahsen ben kitabı çok beğenerek okudum bir de şu sıra göçmenlikle ilgili kitapları üst üste okuduğum için benim için ilgi çeken bir konu oldu ayrıca normalde başka bir karakterden başka bir karaktere ya da belli bir zaman diliminden başka bir zaman dilimine sürekli geçiş yapan karışık romanları sevmezken bu romanda bu işleyişi çok beğendim ve okurken bana karışık da gelmedi sonlara doğru hatta içim sızlayarak okudum bitirdiğimde etkilendiğim bana dokunan bir roman olduğunu farkettim.İran kadın devriminden tutunda gerçek aşk uğruna ne fedakarlıklar yapılabileceği az ama öz bir şekilde çok güzel anlatılmıştı.

Ülkelerinin, ailelerinin hasretini göze alıp tutsaklıktan kaçan ve kaçtıkları yerde aşkın büyüsüyle tanışıp bir kez daha hayata tutunanların hikâyesi…

Farid ve Perin’in aşkları, ortak kültürlerin getirdiği acılarla yoğruluyor, dönemin Paris’inde, tüm güzelliğiyle mayalanıyordu. Ülkelerindeki darbelerden kaçıp geldikleri Paris, onlara önce yuva, sonra da koca bir belirsizlik olacaktı.

Sahi, gerçek aşk, sonunun ne olduğunu bilmesen de bir ömür boyu beklemeye değer miydi?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Romantik Film : The Idea Of You

 Herkese merhabalar efenim, Bugün yoğun bir güne başladım arada bi mola verdiğim zamanda günün film postunu yazmak istedim.Amazonda yayınlan...