5 Kasım 2021 Cuma

Kitap - Paranormal Hikayeler Işıl Işık

 Herkese merhabalar efenim,

Bugün erkenden kalktım yine boğazım yine kötü olmaya başladı kuru öksürüğüm yok ama dilim bembeyaz oldu yine :( Ne beni böyle kötü yapıyor anlamış değilim şahsen.Bu arada hayatımla alakalı ciddi bir karar verdim sanırım artılarını eksilerini düşünmekten beynim laçkaya döndü zaten artık ama sanırım çok geç olmadan bugün kararımı vericem.İşimden istifa edip dershaneye öğrenci olarak yazılmaya karar verdim ve yeni baştan KPSS'ye full odaklı olarak çalışıcam.Bu sene seçim senesi ve ek gösterge,seçim yatırımları derken korona ile birlikte belki kontenjanlar artar ve benim de atanma şansım olur.Ailemden uzakta hele de doğuda bir yerlerde tek başıma yaşamayı zaten çok istemiyorum ama burada da özel sektörde benim için daha nereye kadar bi kariyer imkanı olur hiç bilmiyorum bir şekilde atanmam ve devlete girmem gerekiyor benim çalışırken ders çalışamıyorum benim de bu konuda ki kapasitem belli bugün gidip patronumla konuşucam ailem de konuştum bu işi onlar zaten baştan beri bu fikrin arkasındalardı ama ben bir şeyleri kabul etmiyor ya da görmek istemiyordum bilmiyorum gerçek hayat ve kendi hayatımız hakkında kararlar vermek bu kadar korkutucu ve gerilimli bir işken neden paranormal olaylarda bu kadar korkalım ki :D 

Burdan konuyu bugün ki posta bağlamak istedim özel hayatımda neler oluyor devamında diğer postlarda size anlatıcam illa ki.Işıl Işık aslında bi Youtuber ve çektiği korku videoları ile tanınıyor ben çok fazla bu tarz videolar izlemezdim ama Işıl'ın yaptığı bütün videolara bayılıyorum ilk olarak Japon ve Kore korku efsanelerini biliyor olması yılın birinde Japonya'da yaşamış olması beni kendine daha çok çekti bütün dünyadaki "korku" unsurlarına videolarından yer veriyor."Korku" teması benim bi kaç yıldır aşırı sevdiğim bir tema biliyorsunuz ki oyunlar,filmler,dizilerden sonra kitaplarda da korku temasına sarmaya başladım ama Türkiye'de bu konuda yazan çok az insan var çok yazım olarak tercih edilen bir tür değil çünkü genelde insanlar kaçıyor bu temadan bense eğlenceli buluyorum çünkü gerçek hayat bence daha korkunç :D

Işıl Işık'da ilk kitabında bu videolarda anlattığı paranormal ve gizemli olayları hikaye hikaye olarak anlatmış.Ben keyifle okudum çünkü çok akıcıydı Işıl'ın yeni bir kitabı daha çıktı onu da aldım yakın zamanda okuyup bitirince onunda postu gelicek :)

Siz hiç yaşlanan bir oyuncak bebek gördünüz mü?

Ya da kafatasında gerçek bir insan beyni taşıyan kukla?

Peki çocukları kaçırdığı iddia edilen Slender Man efsanesini biliyor musunuz?

Tavşan adamı, gülen köpekleri, lanetlenmiş sandalyeyi, ağzı yırtık kadını, boşluktaki kızı hiç duydunuz mu?

Paranormal ve korku hikayelerinin ünlü ismi Işıl Işık, birbirinden ürkütücü ve merak uyandırıcı paranormal hikayeleri sizler için derledi.Gizemli olaylardan lanetli bebeklere, şehir efsanelerinden korku dolu hikayelere kadar birçok tüyler ürpertici hikâye sizleri bekliyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Kitap - Beter Ol Mitat Karaman!

 Herkese merhabalar efenim, İlk kitabı o kadar çok beğendim ki hemen gidip ikincisini alıp bir nefeste okudum.Şu sıralar hasta oldum yine bo...