25 Kasım 2021 Perşembe

Kitap - Bir Katilin Güncesi Kim Young-Ha

 Herkese merhabalar efenim,

Bugün ki kitap postunda yine Kore edebiyatından bir eser var.Kitabın konusunu ilk okuduğumda aklıma direkt "Şahsiyet" dizisi geldi.Acaba Hakan Günday bu kitabı okumuş falan olabilir mi :D Gerçi yaşlı bir adamın alzheimer olup katil olması fikri çok da ilginç bir fikir değil aslında ama işlemesi bence keyifli ben bu kitabı okurken de "Şahsiyet" dizisini izlerken de keyif aldım açıkçası.Kitabın sonu ters köşeli üstelik bence şu zamana kadar okuduğum ikinci en iyi Kore edebiyatı eseriydi birincisi elbette Vejeteryan kitabıydı :D

Yetmişine basmış Byıonğsu Gim eski bir seri katildir. En son kırklı yaşlarında cinayet işleyen ve hayatına sıradan bir vatandaş olarak devam eden Byıonğsu, yaşadığı kentte bir katil birbiri ardına kadınları öldürmeye başlayınca, bu katilin kurbanlarından biri olmasından korktuğu kızı Inhi’yi korumak için fiziksel olarak hazırlanmaya başlar. Ancak hayat ona kızını koruma yolunda kötü bir sürprizle karşılık verir. Byıonğsu, Alzheimer’a yakalanmıştır ve hafızasını her geçen gün kaybetmektedir. Üstelik şüphelendiği adam, kızının evlenmeyi planladığı Cute’dir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Kitap - Beter Ol Mitat Karaman!

 Herkese merhabalar efenim, İlk kitabı o kadar çok beğendim ki hemen gidip ikincisini alıp bir nefeste okudum.Şu sıralar hasta oldum yine bo...