24 Temmuz 2022 Pazar

Gerilim Filmi : Door Lock

 Herkese merhabalar efenim,

Şu sıralar zamanım hep deneme çözmekle geçiyor.Malumunuz son haftadaykm haftaya pazar 2 sınava girmiş olucam 14 Ağustos'da bu iş burada biter.Denemelerden sonra genelde şu sıralar hep film izliyorum bunlardan ilki Kore de en sevdiğim kadın oyunculardan biri olan Gong Hyo Jin Unni'nin baş rolünde olduğu bi gerilim filmi oldu.Tek başına yaşayan kadınların izlememesi gereken fobik bir film bence :D Kore'de ki kapı şifresi sistemi hep bana çok güvenilir gelmişti ama bu filmden sonra pek de güvenilir gelmemeye başladı açıkçası ayrıca film güya ters köşe yapmak istedi finalde ama ben bunu yemedim elbette filmin daha en başından kim olduğunu anladım :D

Kyung-Min (Hyo-Jin Kong) tek odalı bir dâirede yalnız yaşamaktadır. Evine girmeye çalışan biri olduğundan şüphelenir ve sık sık polise ihbarda bulunur. Bir gün dâiresinde işlenen gizemli cinâyetle olaylar daha karmaşık bir hâl alır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Kitap - Taşların Anlattığı Clara Dupont Monod

 Herkese merhabalar efenim, Çalıştığım okuldaki edebiyat öğretmeni olan arkadaşım benim de iyi bir okuyucu olduğumu öğrendiğinde yeni aldığı...