1 Temmuz 2022 Cuma

Kore Dizisi : Money Heist Korea Joint Economic Area Part 1

 Herkese merhabalar efenim,

Aşırı gereksiz bir Kore dizisinden bahsedicem bugün sizlere.Dünyanın yarısı zaten orijinal halini izlemiş sevmiş o diziyi de abarta abarta sakız haline getirip artık izleyiciyi baymışken bir de aynı platformda Kore versiyonunu yapalım demişler ama bence acayip gereksiz olmuş.Şu diziye harcanan emekle çok daha güzel diziler çıkarırlardı eminim.Bir de üstüne part part yayınlayacaklar ilk partı da 6 bölümden oluşuyor ve orijinal senaryodan çok da farklı değil hiç bir şey sadece olayı durduk yere Kuzey Kore ile olan ilişkilere bağlamışlar hatta birleştikleri fantastik bir evrenin içine de sokmuşlar.Sadece bu dizi de oyuncuları daha çok sevdim hele de Rio ve Denver karakterlerini daha çok sevdim.Denver rolünde tee 2013 de yayınlanan  Flower Boy Next Door dizisinde çok beğendiğim sonra hiç bir diziden görsem bile hatırlayamadığım 41 yaşında olsa da 41 kere mahşallah dediğim Kim Ji Hoon oynuyor.Rio karakterini de en son 2017 de izlediğim ve çok tatlış bulduğum oğlan The Liar and His Lover dizinden Lee Hyun Woo oynuyor.

Bence dizideki asıl hayal kırıklığı Tokyo karakternin tamamen değiştirilmiş olması.Orijinal halinde Tokyo umursamaz,seksi,yaramaz bir kızdı ama bu dizide tam bi kural abidesi daha ciddi bir kız olmuş.En son Nothing Serious filminde bahsettiğim Jeon Jong Seo oynuyor.Dizinin Part 2 side elbet gelecektir ama açıkçası ben izlemeyi pek düşünmüyorum :(


3 yorum:

  1. Yorumların ve fikirlerin için teşekkürler 💗

    YanıtlaSil
  2. Açıkçası benim için hayal kırıklığı oldu bu Kore versiyonu. Ben daha başka bir şeyler yaparlar diye düşünmüştüm. Aynısını kopyala yapıştır yapmışlar.

    YanıtlaSil
  3. ben bunu da izlemem zaten orijinalini izledim orijinal bir kore dizisi çekseler daha iyiymiş..

    YanıtlaSil

Kitap - Taşların Anlattığı Clara Dupont Monod

 Herkese merhabalar efenim, Çalıştığım okuldaki edebiyat öğretmeni olan arkadaşım benim de iyi bir okuyucu olduğumu öğrendiğinde yeni aldığı...