30 Haziran 2022 Perşembe

Kore Dizisi : Kiss Sixth Sense

Herkese merhabalar efenim,

Haziran ayının son Kore dizisi ile Haziran ayına veda edelim istedim bugün.12 bölümlük çok heyecanlı,güncel ve fantastik bir dizi ile birlikteyiz.Baş roldeki kızı zaten çok beğenirim ama baş roldeki adamı ilk kez izliyorum açıkçası benim için ehh kategorisinde bir ajussi oldu.Her hafta yeni bölümünü heyecanla beklediğim nadir dizilerden biri oldu 2022 dizileri içinde en sevdiklerimin içine girer bence :)

Birini öptüğünde onun geleceğini görme yeteneğine sahip Ye Sul (Seo Ji Hye), yanlışlıkla patronu olan Cha Min Hoo'yu (Yoon Kye Sang) öper ve onunla yatakta beraber oldukları bir görüntü görür. Hayatı bu görüntüden sonra tamamen alt üst olur.


1 yorum:

  1. Ruhların simyasini izlemeye başlamıştım, bu diziyi not aldım teşekkürler paylaşım için...

    YanıtlaSil

Romantik Film : The Idea Of You

 Herkese merhabalar efenim, Bugün yoğun bir güne başladım arada bi mola verdiğim zamanda günün film postunu yazmak istedim.Amazonda yayınlan...