13 Haziran 2022 Pazartesi

Program : Busted

 Herkese merhabalar efenim,

Bugün sizlere Netflix yapımı olan Kore Show programından bahsedicem.Aslında daha fazla sezonu olsa da ben 1.sezonu izleyip sıkıldım artık daha fazla izlemek istemediğime karar verdim.Bu bir TV show programı ama belli bir senaryosu var ve programda yer alanlar komedyen ve oyuncular hepsinin de oynadıkları bir rol var.Yani dizi ile tv showu arasında bir şey olduğunu söyleyebilirim.7 tane dedektifimiz var ve bu dedektifler her bölüm bir vakayı çözmeye çalışıyor.Vakalar sanki daha çok hani kaçış evleri olur ya onun tadında belli platformlar üzerinde geçiyor.

1.Sezon

Daimi Üyeler : Yoo Jae Suk,Kim Jong Min,Lee Kwang Soo,Ahn Jae Wook,Park Min Young,Oh Se Hun,Kim Se Jeong


Misafirler : 

En son Mr. Sunshine dizisinde izlediğimiz Yoo Yeon Seok
En son My Absolute Boyfriend dizisinde izlediğimiz Hong Jong Hyun
En son  When the Weather Is Fine  dizisinde izlediğimiz Seo Kang Joon
En son  Lovers of the Red Sky  dizisinde izlediğimiz Gong Myung
En son  Man to Man dizisinde izlediğimiz Park Hae Jin


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Kitap - Kimdir Bu Mitat Karaman? Doğu Yücel

 Herkese merhabalar efenim, Geçmiş zamanın birinde iş arkadaşım bana Doğu Yücel'in kitabını önermişti bende okuyup çok beğenmiştim adamı...