26 Haziran 2022 Pazar

Kore Dizisi : Good Casting

 Herkese merhabalar efenim,

Yine izlemediğim eski dizileri izlemeye devam ediyorum.Şu sıra güncel dizilerden Eve dizisini izliyorum o arada dizide rol alan Lee Sang-Yeob'u gözüme kestirdim ve başka hangi dizilerde oynadığına bakarken bu dizisini gördüm baş roldeki ablamızı da yaşlı gibi durmasına rağmen bir çok dizisini izlediğim için çok da beğenirim yetenekli bulurum o yüzden diziyi başladım ve bitirdim bence çok da eğlenceli ve komik bir dizi.Genelde ajan dizilerini hiç sevmediğim için zamanında izlemek istememiştim bu dizileri ama şimdi izlemenin zamanı gelmiş her şeyin bir zamanı var diye boşuna dememişler :D

Büyük bir şirketteki yolsuzluğu gizlice araştırmak için atanan üç kadın NIS ajanının etrafında dönmektedir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Komedi Filmi : The Blackening

 Herkese merhabalar efenim, Benim gibi ofansif Amerika mizahını biliyor ve seviyorsanız beğeneceğiniz bir film.Çok fazla Amerika mizah kültü...